Over ons

Fotoclub Leeuwarden (of FCL) is toegankelijk voor elke soort fotograaf. Of je nu een hobbyist bent die aan het experimenteren is met de camera op de telefoon, of je ligt op de grond om de wereld van dichtbij vast te leggen, of je maakt een lange wandeling door de stad om van alles en nog wat vast te leggen, dat maakt bij ons niet uit. We zijn een fotoclub waar het laten zien en bespreken van je foto’s voorop staat. Zowel digitaal als op afdruk.

Elk jaar komen er een aantal thema’s aan bod, waarbij we de foto’s op de clubavonden bespreken, vragen stellen, advies geven en ideeën uitwisselen om nog meer uit je camera te halen. Ook zijn er doe-avonden waarbij we erop uit trekken om foto’s in de buitenlucht te maken. Verder proberen we elk jaar een lezing of workshop te organiseren. Denk bij een lezing aan verhalen over reizen door verschillende landen/gebieden die onderweg zijn vastgelegd. Denk bij een workshop aan werken met verschillende lenzen of portretfotografie.

Lijkt dit je wat? Kom dan eens vrijblijvend kijken op een van onze clubavonden!

Onze clubavonden zijn altijd op dinsdagavond op de data zoals genoemd in de agenda. Het adres is Gerard Doustraat 23a, Leeuwarden (poortje door om bij het wijkgebouw te komen).